Kā izvēlēties hostingu?

Kā izvēlēties hostingu?

1. Hostinga pakalpojuma izvēle atkarībā no mājaslapas vajadzībām

Hostinga pakalpojums ir jāizvēlas atkarībā no mājaslapas vajadzībām. Daži hostinga pakalpojuma sniedzēji piedāvā dalīto hostingu, kas piemērots mazākām vietnēm ar nelielu apmeklētāju skaitu, kamēr citi koncentrējas uz tiešo hostingu, kas piemērots iepirkšanās mājas lapām un lieliem multimediju blogiem. Pakalpojuma cena parasti ir atkarīga no uzglabāto datu apjoma, tīkla ātrdarbības un dažādiem tehniskajiem aspektiem, piemēram, programmēšanas valodām. Jebkura laba hostinga uzņēmuma tehniskā atbalsta komanda palīdzēs izvēlēties visefektīvāko un budžetam draudzīgāko risinājumu.

2. Uzglabāto datu apjoms

Mājaslapu uzturēšanas paketēs parasti tiek norādīts maksimālais uzglabājamo datu apjoms. Kad tas pārsniegts, klients tiek  informēts par vajadzību papildināt pakalpojumu paketi un veikt papildus samaksu. Sākotnējais datu apjoms, kas piedāvāts uzturēšanas paketē nav svarīgs, ja vien hostinga uzņēmums nodrošina iespēju to viegli papildināt. Tas ļauj mājas lapai dabiski attīstīties un, pieaugot prasībām, ievietot vairāk teksta un multimēdiju satura. Veiksmīga uzturēšanas pakete attīstās reizē ar uzņēmumu, nodrošina darbaspēju un nekavē lapas darbību.

3. Vai uzņēmums ir drošs un uzticams?

Bieži tiek uzskatīts, ka lapas hostinga drošums ir būtisks tikai interneta veikaliem. Patiesībā drošība ir ārkārtīgi svarīga pat tad, ja vietnē netiek pārdoti produkti vai pakalpojumi. Izēlieties hostinga kompāniju ar vismaz 128 bitu SSL šifrējumu, kā arī SFTP (drošu datu pārsūtīšanas protokolu), ja plānots piedāvāt lejupielādēt failus. Pajautājiet potenciālajam lapas uzturētājam kāda ir piedāvātā rezerves kopiju politika: vai vietne tiek automātiski dublēta? Cik bieži tas tiek darīts? Cik ilgi tiek glabāti dublētie dati?

4. Klientu atbalsts

Ir svarīgi izvēlēties lapas hostingu, kas nodrošina ātru un operatīvu klientu atbalstu ar čata, e-pasta un telefona palīdzību. Ja Jūsu uzņēmuma mājaslapas darbība negaidīti pārtrūks, ir svarīgi, lai būtu iespējams nekavējoties sazināties ar tās uzturētājiem un pēc iespējas ātrāk saņemt problēmas risinājumu . Labi mājas lapu hostinga pakalpojuma sniedzēji savās hostinga paketēs ietver bezmaksas klientu atbalstu. Ja par klientu atbalstu tiek pieprasīta papildu samaksa vai problēmu gadījumā ar uzņēmumu nav iespējams sazināties, būtu lietderīgi apsvērt pāreju pie cita pakalpojumu sniedzēja.